Miután túl vagyok a Narkós Kuba mérgezésen (=mákos guba),és ettünk halat, meg csirkét, meg gyakorlatilag mindent ami hús az ember húson kívül,megspékelve 89 féle desszerttel,és meglátogattam a család szűkebb és olykor közelebbi köreit is, és megnéztünk minden gagyi tv műsort, akkor tudom,hogy vége a karácsonynak! Szó, se róla, imádom, és jó is volt, csak jellemzően egy kicsit túl nagy dózis mindenből, dehát sebaj! Ezek vagyunk mi emberek, megszínezzük a dolgokat, ha karácsony = giccs war
Most így a két ünnep között is minden klappol, mindenki lecsillapodott,minden nyugodt, lehetne kezdeni a vizsgákra tanulást :D csakhogy előttünk egy szilveszter,ami miatt már MOST vigyorgok, mert élek a gyanuperrel,hogy nem jutunk el sehová, de adná az ég,hogy ne legyen igazam. Valahogy rossz ómen vagyok a szilveszternek, és ő is nekem, nem vagyunk barátok úgy érzem, (közben lassan befejezem,és ezzel tudom,hogy végét szegem a bejegyzésnek,de nézzétek el nekem ugyanis Rush rátelepedett a karomra, és dorombolva szerelmesen néz, aminek nem lehet ellenállni, továbbá meglehetősen kényelmetlen 2kg al a kezeden írni :)) ha addig nem írnék, akkor Eredményes Frankó 2011-et mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr112545502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása