kihelyezett behelyzet

2010.11.21. 23:25

Well, hello there!

Színt kell vallanom, fájdalmas és mélyreszántó gondolatokkal téve mindazt, remélem mindenki becsukta az egyik szemét és kapaszkodik...Az igazság az,hogy NINCS igazság!:D  köszönöm, a lehetőséget!



Viccet félre téve,ahogy haladunk a hideg felé ( nekem a hőmérséklet a mérvadó, nem az idő, mert abbal eltévedtem már nagyon régóta) egyre jobban össze csesződHETnek a dolgok, nehéz kordában tartani... mindent. 
Jelenleg azon dolgozom gőzerővel,hogy valamelyest vissza illesszem magam a társadalomba,a szociális része a dolognak már jó 2 éve fullon van, de,hogy némi célt és értelmet is vigyünk az életbe, és távlati célokat is kovácsoljunk,továbbá eredményeked produkáljunk, ez a része még kicsit nyögvenyelős. Beiratkozni beiratkoztam,kezdem megszokni is, még normális emberekre is akadtam, még alendület is megjött,sőt lassan a kedv is! Csak( igen mindig van egy csak :D) az agyam elhasználtnak érzem, magyarán nem fog bármilyen szart veszek be, semmit nem ér, továbbá, memória zavarok ( már jóideje, csak eddig nem annyira zavart) az időzavarról nemis beszélve:D ha szemléltetni próbálnám a dolgot verbálisan kellene lerajzolni, akkor azt mondanám, az ember agya ugye barázdált, na most én úgy érzem mintha Dr. Lecter felnyitotta volna a koponyámat amikor álmodtam/aludtam és egy csiszolópapírral SIMÁRA csiszolta volna annak teljes felületét,majd precízen visszahelyezte volna és össze kötötte volna a kis vezetékeket... :) körülbelül ilyen érzés! Mindenesetre hála a házi biológusomnak, megvan a probléma forrása,amitigyekszem orvosolni is.Reméljük nem hiábadöngetjük a kapukat.

Ennyit rólam nagyvonalakban. Annak,hogy ritkán írok holott anno idején úgy kezdtem a blogot,hogy egy gyakran frissülő blog lesz, az az oka,hogy nemigazán vannak bennem megfogalmazódott kérdések, gondolatkörök, amikez megosztanék, ez biztosan a korral jár :D! Nézzétek, ezt el nekem,ha kérhetem,cserébe ha írok próbálok hosszabb terjedelemmel eleget tenni annak aki egyáltalán olvas!:D

Nehéz így írni, hogy eltervezel előre mindent, aztán nem marad benned semmi mire ide ülsz. Megették a körülmények, meg háta memoria zavarok. Az sem utolsó szempont,hogy Rasid testén keresztül kell pötyögtetnem mert a laptopnál nincs kényelmesebb kanapé, nem zavarom,hagy aludjon. I really fuckin love him! ha már itt tartunk, a kedves barátnőimből és magamból kiindulva teljesen nyugodt szívvel leírhatom, hogy minden hímnemű/férfi emberi lény egy kiszámíthatatlan misztikum! TÉVHIT,hogy a lányok a rejtélyek! Én már csak vigyorgok itt magamban az egész mizérián, mindannyiunkén, akik most sejtik,kik tartoznak hozzá. Mindenesetre mosolyogva karba tett kézzel állok a dolgok elébe. Vagy mögé :D

Szeretnék mindenkinek szép hetet kívánni, és vegyetek valami hajnövesztő szérumot, mert ki fog hullani a hajatok karácsonyig a marketing és pr tevékenységtől amit a kis jézus és a télapó szervezett le magának, jézusszületésnapjára, karöltve a húsvéti nyúllal! VIGYÁZZATOK a tescoban a karácsonyi kellékek soron a fekete karácsonyfával mert az mindent, de mindent feledtet veletek! Azt is amit nem kellene! Szerintem abban van egy kobold, aki elsuttogja,hogy :   exmemoriam!

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr632464313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása