egy pillanat erejéig

2011.03.04. 09:04

Soha ebben az életben nem kaptam semmilyen juttatást, nem nyertem (legalábbis nem úgy,hogy szerencsével,mert ahol ügyesség/tehetség játszott => csevegő verseny,és rajzpályázat:D) soha tombolán,vagy ilyesmin (amikor kicsi voltam,mindenki nyert valamit,engem meg a legvégén megsajnáltak és kaptam a konyhás nénitől egy doboz gyümölcslevet...szerinted?:D). Nem is értem,hogy gondolhattam,hogy elvileg pont tőlem osztják az ösztöndíjat. Elvileg nem!Pont az egyel előttem lévőtől,hát jól van legyen. Legyen szerencsétek! Nekem meg minden másom megvan...:) ha pedig az iskola nem szeretné megtámogatni a nyaralásomat, akkor essen szerelembe egy tacskó kölyökkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr752709079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása