nyár-vége felé

2010.08.07. 16:02

    Régen utáltam az augusztust, mert nagyon a nyár végének tartottam, ami pedig köztudottan a kedvenc periódusom az évben és ezzel nyilván nem vagyok egyedül. Attól függetlenül,hogy szegény szerencsétlen általam hátrányosan megkülönböztetett augusztus, igazából még 31 boldog napot szolgáltathat,ha ügyes az ember, márpedig Rólam szólván a dolog, kibaszott ügyesJ! Na nem mintha testvérei ( mert ők is nyárnak számítanak) június-július nem lettek volna franatikusak! Nem akarom tovább elhúzni a felvezetést, igen mindenki rájött,hogy a nyár dicshimnusza következik, Petrásan, sósan, és megöntözve, nem pedig átitatva,semmiféle formális,és gondolatbeli egységet nem követve,öntörvényűen,ahogy én akarom,de élvezni fogjátok,igérem!:)
    Azt is tudom,hogy még nincs vége, ugyanis nem vagyok gyenge elméjű, se szellemi fogyatékos, vagy retardált félfülű panda,tudjátok ez olyan,mint hogy pár éve, karácsonyoztam egyet júliusban, mert miért ne?! – mármint a retardált félfülű panda az olyan -
Igazából nem is értem miért nincs nyáron is egy ilyen kaliberű ünnep mint a karácsony, vagyis ha jobban belegondol az ember a Balaton Sound az például az, vagy egy Beach Attack, vagy piciben a Halfőző is! Csak nincs akkora respektje, nem értem miért…?

    Az idei nyár abszolút arról szól amiről mindig mindennek szólnia kellene : a pörgésről. Hell yeah, a pörgés, nincs is jobb annál, ha hiperűrsebességen van az ember, ebből kifolyólag már most lehetne egy utifilmet készíteni a nyaramból/nyarunkból. Azt hiszem az egésznek az a nyitja,hogy az embernek legyenek barátai, akik a nyár folyamán ( vagy legalábbis egy hosszabban elnyúló időintervallumában) itthon tartózkodjanak, és hasonlóképpen hiperűrsebeségre legyenek kapcsolva, ami a mi esetünkben hála a magasságos Jézus Könnyének, és Szűz Mária Szivének, adott!:) Így hát gyakorlatilag minden napra van valami, mindezek mellett színezik a dolgokat ilyen apróságok,hogy bulik(!), néha egy kis meló, vásárlások, strand, sütögetések a szabadban, házi bulik(!) , könyvtár, éjszakai bringázás, kutyaséták, futások,sima séták, kávézózás, kocsikázás, szabadtéri buli(!), kockulás-csoportos kockulás,pandúr,zsinagóga/könyvtár!
    A legjobban a spontaneitást szeretem, amikor hazaérek valahonnan, ledőlök az ágyra egy pillanatra, teszem azt este van olyan 23 óra felé, és mondjuk hétfő van vagy kedd, még nem kellene aludni, egyrészt nem is tudnék, meg ismerem annyira a gyagyásaimat,hogy ők sem, és akkor jön a telefon,hogy ,, unatkozom csináljunk valamit” (valahogy megérzik!) a következő kép pedig már az,hogy valahol szelem a város amúgy nyugodt útjait/járdáit whatever …és tartok valamelyik bolondhoz. [Egyébként bringázás közben, főleg ha ipodozol közben hihetetlen milyen mélységeket képes előásni az agyad, olyan dolgok jutnak eszedbe, amik amúgy soha, vagy mintha nem is léteznének egyébként, pedig tudod, ismered, tudod,hogy létezik csak valahogy nem jön elő, eszedbe sem jut,hogy gondolj rá, ez az amiért (többek között) nagyon láwolok tekeregni, nekem nincsen idő és relatív dimenzió ugró rendőr kabinom, én biciklizek. xD ]
    Egyébként szervesen hozzátartozik a bajai mediterrán mentalitáshoz minden, amit fent leírtam,de talán leginkább a bringázás, ha ki kell emelni valamit.Na meg a kávézózás is,és a futás, most már egyre inkább a kutyázás is (aminek kevésbé örülök az antiszociális fehér cápámmal a kezemben).
    Máskor már rég nyomott hangulatban írnám(ahogy ez előző években tettem is lsd[ nem LSD hanem Lásd!úgyhogy ne nyalogassa senki a monitort!] előző blogom (www.peci.freeblog.hu) hogy kifelé megyünk ebből a felelőtlen felhőtlen szabadságból,de kell ez a vég ahhoz,hogy jövőre újra ugyanígy hasson a új kezdet! (magamnak írtam) és már nem útálom a végeket sem, mert az is része…
   
Ez a nyár eddig a legjobb nyár, a legnyarabbik az összes közül. Főként a bulik miatt,és persze, mert ilyen jó kis társaságot sikerült összehozni, na meg az sem utolsó elhanyagolható tényező,hogy új barátokra is szert tettem, meg régieket is vissza szereztem
J szóval mindent összegezve, miután letöröltem a nyáltól tocsogó notebook billentyűit, és monitorját, és közeledek a véget nem érő záró körmondatom utolsó passzusához, annyit mondanék, kösz mindenkinek, és további jó nyarat! Menjetek el mindenhova, és csináljatok meg mindent, és semmit,de semmit ne hagyjatok ki, ja és ,, you can sleep when you’re dead!”


A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr792205759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása