Heh, szerintem én vagyok az első lány sőt ember? Aki együtt említi Petőfi Sándor nevét a Greendayhez. ( mert ha ősz akkor : szepteber végén illetve Wake me up When September ends
    Jó hüvös,szeles, borongós,torokfájós szeptemberi reggel. A szemeszterek első napja.Tipikusan őszi hangilat ült rá a kis lelkemre, amit eddig nem tudtam,hogy ez az, csak volt bennem egy érzés ősszel, amit nemis figyeltem soha( de most open minded' korszakom van!) szőval őszérzés. Hát ebben is van valami varázslatos, csak még nem tudom kezelni, és jön a feszkó : mindenki dolgozik, meg sulizik, én még egy hétig nem, mindemellett kezdek lassulni, kifogyóban az energia tartalékok...
    Egy nem annyira boldog időszak ez, többek között azért mert szülinapomis lesz ami egyenlő az öregedéssel... Ugyanis ha 23 éves leszel akkor már nem a tortát meg a plüssmacit jelenti a szülinap hanem az aggódás, és a depresszió veszi át a helyüket, jómagam pl 20 éves korom óta nem engedem ünnepelni a szülinapomat, mert az nem ünnep szerintem:) ! AZ ajándékokat persze elfogadom :D mert elég sok dolgot kell vennem ( de érted KELL :D) de azért megbánt ez az egész... Azért 30 éves koromra csak feltudok mutatni valamit, ha mást nem akkor egy sárgalapot :D

Megint marha vagyok és cinikus, pedig most jól alakulnak a dolgok! ( JA csak minden évben ugyan ez a nóta?:D más dallammal, de szól!) heh beszámoló szeptember végén:)

kaptok két zenét
https://www.youtube.com/watch?v=ss8MZAKaLiw

https://www.youtube.com/watch?v=hZQZlCcjrE0


hev fán feleim, nagy szeretet mindenki felé!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr112274400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása