szeretjük a mélyet

2010.09.24. 09:18

 

09:15Kitti

ugyszeretem a mélynyomooot

09:15Én
én is szeretem

hozzá is mennék egy

nagy ményomóhoz

annyira bolog házasságban élnénk h

egy ágymatracot ráhelyezve azon is aludnék :O

Kitti

kicsit anyuka túlragoztad :D:D

09:17Én

szerintemkúrvajó

xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

neke nem?:O

09:17Kitti

dede :D:D

09:17Én

gondold át mégegyszer

na azé


:O

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr932319703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása