2010-11

2011.01.03. 10:06

Hát, amennyire rettegtem tőle, talán másba is fektethettem volna azokat az energiákat (talána tanulásba,vagy ilyesmi) mert csak félig volt szar. Amig házibuliban voltunk addig kurvajól éreztem magam és jóvolt a társaság is a hely is minden. Aztán jött egy rossz döntés,hogy Giorgio, mindegy. Tudtam,hogy szar lesz, meg hogy átutazó leszek,szóval nem ért meglepetés. Aztán a végére még sértődés is lett, szóval köszi :)


Az év eddig nem valami fényesen indult, de talán majd megolajozzamagát,remélem mielőbb befelyezi a rángatózást és nem nyikorog tovább. Nem futok tisztelet köröket, már mindenkinek mondtak egy vagy ezer db szokásos 4 betűből álló jókívánságot,szóval nem írnék egy újat,mert ILYEN szemét vagyok :) TRASH na menjek tanulni... ezt a kis időt még 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr532555923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása