Valahogy így augusztus vége felé, azon kapom magam ezen a napsütéses reggelen,hogy ezernyi dolog kavarog a szép kis fejemben,és nagyon sok dolgot látok más szemszögből.

Példánakokául:
    - egész nyugisan fogom fel,hogy hamarosan itt a nyár vége,ésjön az ősz,továbbá uram bocsá' be kell ülnöm 6-7 órákra megint egy iskolapadba,( ami felverne némi nehézséget most,ugyanis nem hogy 6-7 órákat,de 10 percet nem tudok megülni egy helyben) egyenlőre fogalmam sincs,hogy és mi változtat meg az emberben gondolatokatdolgokat és érzéseket,de a zekdeti lelkesedés megint helyén van(ami később két féleképpen folytatódik, a tanulással kapcsolatban : vagy marad,vagy "anyádat" szivassad,nekem ne mondja meg senki" mentalitással OFF suli:D)
   

- Kezdem (néha) megérteni,hogy egyik ember sem tökéletes és rengeteg hibánk van,viszont azt nem értem,hogy ezen miért nempróbálunk javítani? Csomó dolgot tanulunk egymástól,csomó dologgal segítjük egymást,és elvárjuk egymástól a másiktól whatever,hogyolyan legyen mint amilyennek MI elképzeltük/akarjuk gondoljuk!( akaratától függetlenül,de legyen olyan! mert mi tudjuk,neki is minden kinekjobb lenne) Aztán rájösz (és erre lennék kíváncsi,hogy mitől? A körülmények,te magad,a szituáció,vagy adott esetben - az ember! - változik és változtat meg mindent?!) igen,rájösz, nem az amit akartál,vagy egyszerűen máshogy látod akkor már nem is érdekel az illető :) mert nem az és nem is lesz az akinek te akartad,hogy azzá legyen és így már nem ad semmit a dolog, vagy csak kevesebbet ami nekünk nem elég,tehát igen...változott az álláspont valaminek a hatására.Engem most itt reggel 8 kor(mert akkor kezdtem el irogatni) egy hétfői napon, ez érdekel,hogy mitől változik minden?
Bazd ki, nem minden változik, csak én,csakis én, öregszem - már 17 nek is kinéztek valamelyik nap a boltban amikor cigarettát és alkoholt vásároltam - és még okosabb leszek,de az nem biztos,hogy tapasztaltabb is illetve,fordítva,tapasztalt az leszek,de okosabb nem biztos,bár megvagyok elégedve a szellemi kapacitásommal,nem olyan rossz,sőt az átlag környékbeli emberekhez képest zseni vagyok.
Per pillanat annyit érzek itt ülve hétfőn augusztus 23 án,hogy minden oké, egyre jobb lesz minden életem szerelme Rasid a legszebb sziámia világon,és ő tényleg olyan mint amilyennek mutatja magát,és mindig ugyanúgy látom, szép okos kedves spurigép. Szerintem emberben is van ilyen!;)


Ez a nyár kissé agydurrantóra sikerült bulikat tekintve, a legtöbbről már volt szó,de! Most,hogy így belegondolok,ténylegnem vagyok normális picit mintha eldőlt volna a mérleg serpenyője a ,, minden más" és a "bulizás/friends" irányba. Mondom ezt 3 nap arminus után,az mondjuk picit sós,hogy mégdélután is lenéztem kétszer is... Előttem a Szin egy napra, majd ha hazaértem Sfb/Jay és (mert mindkettőre megyek...) Bad Girls! Nyárázárás jesz...Mindegy mikor pörgessük meg az életet,ha nem nyáron, ősszel és télen az egyetlen szórakozás ha van fent valaki msn en, vagy összefutunk egy csoportos döglésre,ugyanis a hdieg minden aktív molekulát kiöl az emberből, továbbá még bulik is csak ímmel ámmal vannak,és az utak is csúsznak. Szóval,most hogy megnyugtattam magam,szeretnék mindenkinek SZÉP utolsó nyári hetet kívánni, csináljátok olyanra,hogy táplálkozhassatok belőle a télen!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr392240474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása