viszlát 2011, hello 2012

2011.12.30. 09:28

Mit fogtok most látni? Egy emocionálisan retardált leány,meglovagolja az érzelmi hullámot,és létrehoz egy kis gondolat katyvaszt. Igaz, azt mondják az idő mindent meggyógyít,és megszépít..., tehát? Mindenkinek nagyon fontos,hogy legyen órája gyermekeim! Hiszen, nem árt tudnia az embernek,mikor nyilvánítja magát gyógyultnak , vagy mikor tekinti a nyakig érő szart szépnek visszamenőleg...:D

Volt itt minden, minden volt, szépen frissen vasalt ingben iskolába járás, majd otthagyott iskolák száma 2011-ben:1. Néha egy kicsit buliztam is :D... néha hype,néha sírás-rívás eltűnés pár napra. Kis rossz- Nagy rossz, összezuhanás, de mint mondtam visszamenőleg semmi sem olyan rossz,mint akkor. A jó dolgokra jobban emlékszik az ember. Mégis,ha lehet újévkor kívánni, akkor azt kívánnám,hogy ennél jobb évet. Mindenkinek! Mivel hálátlan nem vagyok, és azért tudom,hogy ha nincsenek mellettem azok akik mellettem voltak,már megint fel kellene kaparni,szóval szeretném megköszönni mindenkinek, aki bármilyen formában mellettem volt akár egy percig is!,pl.:a barátaimnak, a családomnak, Sir EL Mister Boss Ricardonak, a hirtelen semmiből feltűnő barátságos vadidegeneknek, a felületes ismeretségeknek, az eltűnő feltűnő embereknek, stb. I love you guyz! I fuckin' love you! Komolyan :) Nem is értem,hogy kerültök ennyien mellém,de tényleg,köszönöm! You,brilliant,magnificent,smart people!

Ne felejtsétek el,hogy (hogy felejtenétek el,hiszen a legtöbben már hetekkel ezelőtt megvettétek, rá a kellékeket és a ruhát) előttünk a szilveszter,amit én évekig gyűlöltem és nem értettem,hogy miért megvetendő,ha valaki utálja, és társadalmilag elítélt, ha valaki nem ünnepli ezt a kötelező nyakunkba vart szutykot, de olyan történt ami velem általában és rend szerint nem szokott: olyan ész érveket kaptam, és hallgattam meg, amik meggyőztek (Igen van ilyen :) ha kellően zseni az ember még meg is győzhet ezek szerint:D). Szóval a szilveszter tényleg jó dolog! Meg kell ünnepelni,hogy vége van valaminek és kezdődik valami új, amiről nem tudod,hogy mi lesz.... Szóval tegyetek újévi fogadalmat, koccintsatok, petárdázzatok,bulizzatok, hányjatok a Sugó hídról, Whatever You Want! Just HAVE FUN!

Ja,és még valami 2012 jön,egyesek hisznek benne,hogy meg fogunk halni,ezen nem szabad nevetni (XDD) mert más emberek hitét és perverzióit nem nevetjük ki (csak ha nem hallja!:O) szóval így Ps.:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr853506346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása