magyar média

2010.11.21. 23:51

sokan kérdezik,hogy miért nem írok és keresek fel valami lapot, ahogyá leadhatnék pár "írást".Hát erre a kérdésre itt szeretnék mindenkinek válaszolni,akinek nem egyértelmű. Noshát először is köszönöm szépen,hogy valakinek megfordula fejében,hogy szivesen olvasgatna,DE menjetek el egy újságoshoz, nyissátok ki a szemeteket, és vegyetek a kezetekbe pár napi/heti kétheti havi lapot. VAN olyan bármelyik is ezek közül, ahová eltudtok engem képzelni? Ahová beleillenék? Ami érdekelne? Naugye!

Mások megközelítésből pedig, a média nem nekem való, minden formájában utálom. A nyomtatott sajtó egy ... vegyük le pl a napilapokat,(tekintsünk el most a polotikai nézetek miatt [ nekem semilyen nincs!] a politikai jellegű,témájú lapoktól) szóval blikk és társai. Mi számít magyarországon hírértékűnek? Vicc, de maga ez a bulvár műfaj is, kapásból kilőttükl a középső sort. Vegyünk számba például a női magazinokat az egyik buta, a másik képekkel van tele mint a kifestőt mesekönyvek, a harmadikkal éppen nemlenne gond, de nem én,és az én korosztályo a célcsoportja az anyaságos rovathoz és társaihoz nem tudok hozzászólni, és az túl komoly még. Megint kilőttük egy sort, úgy szemmagasságban. Maradtak a hobby magazinok, nincs hobbym kapásból lújabb halmaz minusz. stb. Szóval nincs helyem, maximum majd én csinálok egy újságot, amiben csak arról lesz szó, ami nekem tetszik, igen csak vegyes lenne azt hiszem!:D

Meg másoknak írni felelőség,és meg kell felelni,az meg nekem nem megy:)! Az,hogy van ez a kis blog amit sokan szeretnek( úgy sejtem főként ismerőseim,barátaim, távolabbi ismerőseim és egy kettő ember,akit nem is ismerek=> Sziasztok,Petra vagyok! :D)az egy dolog,én kedvemet lelem benne néha,jól esik visszaolvasni, és elégedett vagyok vele, és az előzővel is,és ,hogy elolvassátok, örülök neki,de nekem ennyi elég!
Régebben sokkal nagyobb örömömet leltem benne,tudom hülyeség,de amióta valaki elvette az álmom, azóta semmit sem jelent,csak egy időtöltés ami évek alatt kézen fogva sétál velem. Más, szintén a körülmények és én.

A médiára visszatérve, amit a nyomtatott sajtónál jobban megvetek, és egyszerűen nem tudom fogyasztani az a televíziózás. Mindig eltervezem,hogy megnézek valami népbutító műsort, ilyet,hogy X Factor, vagy Megafos. (elnézést azoktól akik szeretik, nem akartam senkit megsérteni)  szóval leülök, és próbálom befogadni. 3 perc elteltével folyok le a fotelből,és már rég nem a tv-t nézem, 7 mérföldre vannak a gondolataim,és fel sem fogom, nem köt le! Képzeletben kapcsoljunk, egy másik műsorra, aktív. Egy általam régebben kedvelt média személyiség vezeti jelenleg azt a szennyet. Minden áldott nap azonos a váza, szegény család, ez meg az történt a gyászoló édesanyával, ön szerint( napi kérdés), és megfűszerezzük a csomagot frappáns IMPROVIZÁCIÓNAk tűnő gondolatokkal amiket a műsorvezető sziporkázik ránk. Kapcs másik csatornás változat a a Focus. Szintén zenész, hiradó is egy tréfa, én hetente csak akkor adnék le híradót, ha van közölni való, ha 3 napig azok ahírek hogy megyzületett veszprémben a kiselefánt,meg hogy átadtak egy új játszóteret,akkor ne legyen mindennap híradó.
X-factor. szóval 3 percig bírtam... aztán a szobámból hallgattam a beszűrődő mondatokat meg dalokat. A legnagyobb amive Ördög Nóra szerzett nekem vagy 20 felhőtlen percet : most pedig következzék minden idők legjobb buli slágere, amire mindenkia táncparketten tereeeem,( és vártam fenyő mikit a csavard fel a szőnyeget-el...) CSONKA PICI DING DONG. Nanebazd meg mivan? és tényleg dingett dongott. Ezt a Nórát én eddig nem vetettem meg, de rájövök, ebből azért csinálnak hülyét a stylistok is,mert ő tényleg hülye! Szerencsétlen kis jellemtelen,stílustalan, Nánásinője.  Ezek után pedig... XD sokan fogják komolyan venni!
Szintén média ugyan az az este, és csatorna a csodás legnagyobb népbutító befolyásoló műsor : VV azaz való világ. Való anyád. MINDEZT a részeg autoSTHOL vezeti, marhát csinálnak belőle az első percben. Ez igen szívjunk kokszot, igyunk, borítsunk meg egy autót, okozzunk maradandó sérüléseket másoknak hagyjuk cserben, hazudjunk, majd pár hónapra tűnjünk el, és énekeljünk el élőben egy dalt,hogy BOCS ember vagyok- majd térjünk vissza a képernyőre( mert nekünk mindent lehet!) egy picit húzzuk meg magunkat,majd ismét élhetem az életem, na ne.
Én ebből nem kérek egy falatot se! Ha lesz házam be se köttetem a kábel tv-t csak filmezni lehet majd a készülékemen. Meg kérek egy olvasólámpát, és teljes lesz a lelki békém :)
Remélem nem maradtak megválaszolatlan kérdések, de ha mégis=> kommnt
 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr12464360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása