te mit szeretsz? - listed

2011.03.04. 21:32

 1. szeretek iszonyatosan ütős könyveket olvasni!Olyat,ami kiállja az első 150 oldal próbámat,és space!
2. szeretek bulizni!
3. szeretek zenét hallgatni,ha pihenek,ha olvasok,ha fürdök,ha sétálok,ha futok,ha biciklizek,ha kocsikázunk, ha ... mindig :)
4. szeretek a sziget és a part közelében lenni,szeretem az orchestrat,és szeretek ott ülni!
5. szeretek a barátaimmal lenni,és bármit csinálni,vagy nem csinálni!
6. szeretek nagyon későn kutyát sétáltatni,és hajnalban is,és futni is
7. szeretem Baját!
8. szeretek beszélgetni nagyon nagyon nagyon okos emberekkel,komoly dolgokról
9. szeretek hülyéskedni, és nevetni!
10.nagyon szeretek utazni,és csak céltalanul kocsikázni,bár társaság függő ...:)
11. szeretek úszni, és napozni, szeretem a napszemüveget,és a fagyit!
12. szeretem a családomat! nagyon!:) 
13.szeretek rajzolni,és írogatni...
14. szeretem az angolt,szeretek angolul beszélni,szeretem hallgatni,szeretem olvasni,és a legjobb lenni... ( ha ha :) )
15. szeretem a kutyámat, és a macskámat és mindkettő nagyon jó arc!
16. szeretem a nagyon nekem való filmeket, és szeretem azt hinni,hogy alig ismerik páran :)

egész egyszerűen szeretem ezeket,és még sokkal többet is, csak,hogy lássátok,ilyet is tudok!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr112711233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása