segítség...

2010.09.06. 08:26

segíteni többféleképpen lehet, és több perspektívás ez a dolog is. Fogalmam sincs,hogy miért és hogyan keveredtem ide,de valahogy eszembe jutott pár emberakinek hálás vagyok,hogy kirugdosott az idióta züllött, felelőtlen kamaszkoromból, illetve próbált jó útra terelni...

1.Az egyik, ( azt hiszem az egyetlen akinek a személyiségét konrétan körülrajzolom...) a külön matek tanárom egy (akkor) 70 év körüli bácsi, olyan bölcsességgel és birkatürelemmel, amilyet még ember nem látott! Azt hiszem ez kell nekem, nyugodtan, nem annyira utasítva, mint inkább határozottan terelgetve rugdossanak, és ezel elérte,hogy szarul érezzem magam ha hülye vagyok, és csináljam amit kell, és az élet más területein is sokat tnaultam tőle. A csávolyi nagypapámra emlékeztetett,ismerték is egymást azt hiszem... Az egyetlen ember volt aki előtt sírtam( a családomon kívül) amikor elköszönésre került a sor, de ő is majdnem sírt:)  azóta sem láttam... szégyellném is magam!... ugyanis azóta számtalanszor ,, eltévedtem!" ahogy ő mondaná :)!

2.Egy ember aki egy negatív kritikával illetett, ami összezúzott bennem mindet, és két napig ki se jöttem a szobámból,utólag megköszönném neki, de furcsa,hogy magát az embert a mai napig utálom!

3. A barátaim, mindenkitől valamit - durvák ezek az emberi kapcsolatok, meg személyiség beli különbségek, mindig is érdekelt,hogy fér össze két merőben ellentétes személyiség, és nagyon is működik egyes helyzetekben! Szóval írjak neveket?:)felesleges!

4. egy srác akivel életemben egyszer-kétszer  beszéltem, és azóta is mindennap eszembe jut, na igen egy kicsit hiányzik is, na jóóó eléggé :) egy évvel volt idősebb mint én de egy 70 éves ember élettapasztalata, határozottsága és inteligenciája bújt bele egy szertelen gyerek lelkébe, aki furcsa módon, ezekkel együtt felelőségteljes felnőtt embe rképét adja le, és nem érzelbenne ellentmondást, és persze egy lehengerlő egyéniség azóta sem láttam ilyet! Ja és leglább annyira gyors mint én :)

5. egy dogózás kapcsán megismert nőszemély. Aki züllött fiatalkort maga mögött hagyva, a dogók védőszentjévé nőtte ki magát, a fehér anyatigrissé.Heves vérmérsékletével, és sarkos véleményalkotásával, különleges látásmódjával, megazzal,hogy ugyanakkora különc mint jómagam, csak neki kevesebb hibája van és sokkal bátrabb! NAgyon sokat tanított nekem! :)

6. egy srác akitől csak rosszat tanultam, de az is tanulság.

talán ezt a sort 80 évesen tovább fogom írni, ha még fogok tudni írni, mert állítólag sokat kellene írnom, de csak néha szeretek... nem biztos,hogy ez most érdekelt valakit is,de az biztos,hogy mindenki elgondolkozott,hogy ki az ő Luciferje, vagy Istene whatever... és mivel és ki segítette,hogy most ottlegyen ahol van, ha egyáltalán van még itt félresiklott ember ! ;) csak az van!:P

Ha magammal kapcsolatban kellene mondani valamit, amit hibának félek vagy másnak, az a rohadt sváb mentalitás az a hidegvér, az a "bármi"áron rejtegetjük ami odabent van, nem mutatunk érzelmet, és nem vagyunk gyengék egy pillanatig sem,mindemellett marha büszkék vagyunk magunkra,és mindenre ami velünk kapcsolatos,és ez ösztönös,tudom, nem kellene, de ezértnagyon haragszom a nagymamámra, ez az ő karaktere, én pedig küzdhetek ezzel, mert manapság nem lehet,és nem szabad így,ahogy annakidején eléldegéltek így.Na mindegy azért vagyunk ezen a Földön,hogy ezeket felismerjük, és ha felismertük próbáljuk korrigálni, rajta vagyunk a szeren :)  

nice week 4 everyone guyz!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://peci.blog.hu/api/trackback/id/tr342274420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása